Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Ja, Västkusten kan man inte annat än att längta hem till. Tur att man lärde sig uppskatta den vackra platsen när man hade förmånen att bo där året om. Funderar ni på att flytta tillbaka?

Synd att ni inte är i Göteborg någonting under sommaren. Jag hoppas att vi får möjlighet att ses längre fram. Du och fästis är självklart välkomna att hälsa på oss i Stockholm. :) <3

Kram

Svar: Vi kommer nog inte tillbaks. vi har hittat lugnet i Värmland. kanske en sommarstuga på Tjörn senare i livet?😀
Rebecka

2015-07-07 @ 14:31:33
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack så mycket för dina ord. <3
Kram

Svar på ovanstående kommentar: Vad fint att ni har hittat lugn, det är viktigt. Kanske vill du presentera Värmland för mig, jag som aldrig har varit där. :)
Kram

Svar: Klart jag vill. Du är alltid välkommen hit!
Rebecka

2015-08-03 @ 20:11:49
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: